miercuri, 12 octombrie 2011

Speranta Moare Ultima...

Inima facuta scrum,
Suspina si plange acum
Ca te-ai schimbat si vei pleca
Pe mine ma vei lasa.
Iubire eu ti-am oferit,
Dar n-a fost tot ce ti-ai dorit.
Acum sufar si plang
La inima ta as vrea s-ajung
Sa umblu inauntrul ei,
Sa fiu ce de la viata vrei;
Sa umblu acolo-n ea,
Sa fiu din nou Iubirea ta!
Dar sunt respins cand ma apropii,
Portile mi se inchid
As vrea iubito sa te sarut,
Si-n brate sa te strang
Sa ne iubim ca altadata...
Sa fii a mea...viata toata.
La Dumnezeu ma rog mereu,
Sa priveasca in sufletul meu
Sa imi redea pofta de viata,
Sa-mi stearga lacrimile de pe fata;
Si sa-mi aline sufletul
Asa cum stii s-o faci doar tu...




Versuri proprii, asezate cu lacrimile sufletului
pe hartie, intr-unul din cele mai grele momente
din viata mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu