duminică, 16 octombrie 2011

O viitoare melodie:multumiri sega&Kanno

Am pierdut tot am ales candva sa plec
Am lasat totu' in spate in urma acum regret
Am sa ma intorc sa va vad pe toti abea astept
De cand am plecat timpu'parca trece atat de incet

Departe de familie de tara de ai mei
Departe de noptiile in care beam bere pe alei
Departe de tovarasi mei de mama de tata
Am ales sa plec sa fie bine da' s-a intors roata

Am pierdut tot ce'am pretuit tot ce'am avut
Am pierdut'o pe ea care'am iubit'o atat de mult
Am sacrificat tot ce'am putut n'a fost deajuns
As da tot ce'am mai scump ca sa primesc un raspuns

De ce acum ? De ce aici ? De ce acelasi gand?
De ce toate ma poarta si se unesc in acelasi punct?
De ce ma intreb de ce? si trag adanc fum
De ce ai ales sa pleci fara mine pe un alt drum?

Am pierdut tot am ales candva sa plec
Departe de familie de tara sa incerc
Am pierdut tot ce'am pretuit tot ce'am avut
De ce acum? De ce aici? De ce acelasi gand?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu